Na Eurosatory výrobce prezentuje tato vozidla ve dvou modifikacích. Verze MARS 4x4 hardtop MSHORAD je doplněna o dálkově ovládanou zbraňovou stanicí MANTIS MINI s kulometem ráže 7,62 mm od EVPÚ Defence v horní části kabiny nad prostorem řidiče. Verze MARS 4x4 Doublecab je pak osazena dálkově ovládanou zbraňovou stanicí MANTIS s kulometem ráže 12,7 mm od stejné firmy.
SVOS pracuje na vývoji MARS 4x4 již několik let a do své konstrukce začlenil několik inovativních funkcí, které jsou v této kategorii zhruba čtrnáctitunových vozidel s pohonem 4x4 neobvyklé.
Patří mezi ně řešení podvozku, které umožňuje individuální nastavení světlé výšky každého kola podvozku zvlášť, což je důležitý prvek pro funkci zbraňové plošiny. V neposlední řadě vzduchové odpružení vozidla MARS zvyšuje komfort posádky při jízdě v obtížném terénu, stejně jako ochranu citlivých integrovaných zařízení a přístrojů bez ohledu na aktuální zatížení vozidla.
Podle výrobce má vozidlo rovněž vynikající balistickou a protileteckou ochranu. Celá pancéřová kabina, jak prostor pro posádku, tak užitkový prostor vzadu, je oddělena od rámu vozidla. Takzvaná plovoucí podlaha ochrany proti minám má zase minimalizovat účinky výbuchu na nohy posádky nebo zraněné ležící na nosítkách.
Vozidla MARS 4x4 všech modifikací jsou poháněna kapalinou chlazeným přeplňovaným řadovým vznětovým šestiválcem Mercedes Benz OM 926 LA s objemem 7,2 litru a výkonem 240 kW. Převodovka je šestistupňová a automatická.
Celková hmotnost základní verze je zhruba 14 tun a limit užitečného zatížení 2 tuny. Maximální rychlost na silnici může dosáhnout až 110 km/h a dojezd s plnou nádrží výrobce udává až 800 km.
Podle výrobce je u vozidla využito řady komponentů, například motor nebo převodovka, zavedených do logistického systému NATO a operačně ověřených u ostatních uživatelů obrněných vozidel z členských zemí NATO v bojových misích v Afghánistánu nebo Iráku.