natoaktual.cz

SPECIÁL: Víme, co máme

Pilotní série projektu na podporu
domácího obranného průmyslu

  • natoaktual.cz
  • Zpravodajství
  • Informační centrum o NATO
  • nato.idnes.cz

  • Víte, kolik kabelů je potřeba do jediného bojového vozidla?

    27. října 2020  17:59
    Na to odpoví další video z unikátního seriálu Víme, co máme na podporu domácího obranného průmyslu. Představuje firmu Ray Service, která se za 25 let své existence vyprofilovala ve světovou špičku na kabelové svazky a elektromechanické celky. Své výrobky dodává nejen pro českou armádu, ale například i do letounů Boeing či Airbus.  
    Další díl seriálu #VímeCoMáme věnovaný společnosti Ray Service | foto: Ministerstvo obrany

    Ryze česká rodinná společnost ze Starého Města u Uherského Hradiště poskytuje komplexní řešení v oblasti výroby kabelových svazků, elektromechanických celků, elektronických zařízení a dodávek kabelových komponent pro široké spektrum zákazníků.

    Vyrábí kabely a senzory špičkové úrovně a ve světě má úspěch. Jejich produkty jsou zásadní součástí například letounů Airbus a Boeing nebo nejrychlejšího sériově vyráběného automobilu světa Aston Martin Valkyrie.

    Na českém trhu se nyní významně podílí na programech vývoje a modernizace vojenské techniky české armády.

    „Svým způsobem jde o přelom v rámci komunikace Ministerstva obrany a jeho podpory obranného průmyslu,“ řekl k seriálu Víme, co máme Pavel Trubačík, ředitel obchodního rozvoje a marketingu Ray Service.

    Co si myslíte o kampani Víme, co máme?
    Svým způsobem jde o přelom v rámci komunikace Ministerstva obrany a jeho podpory obranného průmyslu. Proto jsme rádi, že jsme mohli v květnu stát u samého začátku projektu. Ray Service byl první firmou kde se seriál Víme, co máme natáčel a jsme rádi, že nás tým náměstka ministra obrany Tomáše Kopečného zařadil do plánu natáčení.

    Další díly seriálu #VimeCoMame

    Má podle vás smysl takto oslovovat i širší odbornou veřejnost?
    Dokonce si myslím, že je to jedna z nejlepších forem, která se v poslední době objevila, a to napříč různými odvětvími. Obranný průmysl je svou podstatou silně spjatý s ministerstvem obrany a myslím si, že právě kvůli tomuto spojení může seriál zaujmout nejen českou odbornou veřejnost, ale i obecně vzbudit zájem o obranný průmysl jako celek.

    Co od této kampaně očekáváte?
    Tak, jak je seriál moderně zpracován a prezentován, může mít velký přesah do zahraničí. Podle mých informací je navíc připravováno několik verzí titulků v nejdůležitějších světových jazycích. Tato skutečnost ve spojení s osobou průvodce – náměstka Kopečného – pomůže v současném nelehkém obchodním prostředí prezentovat naši firmu na nejrůznějších zahraničních seminářích, konferencích a obchodních akcích, včetně těch, které se dnes přesunuly do online prostředí.

    woa natoaktual.cz

    Barista i záchranář u kanónu

    Říjen 2019

    Poprvé v historii nechala armáda záložáky pálit z kanónů ostrými

    Dny NATO v Ostravě

    Září 2019

    Dny NATO navštívilo 220 tisíc lidí, ukázaly i nové vrtulníky pro armádu.

    Továrna na instruktory

    Červenec 2019

    Britský poradní tým s pomocí Čechů vyškolil už přes 9 500 vojenských instruktorů.

    Mraky prachu, vedro a léčky

    Červen 2019

    Jak vypadá příprava českých vojáků na misi v africkém Mali.

    Partneři portálu