natoaktual.cz

Billboardy jako poděkování armádě pomáhají budovat značku, říká generál Feix

10. března 2021  18:37
To, že komerční firma na své náklady zrealizuje masivní reklamní kampaň na podporu armády, je podle generála Miroslava Feixe nevídaný počin. V případě skupiny BigBoard, která na více než 200 reklamních ploch v pražském metru a podél dálnic umístila tématické plakáty "Pomáháme, bojujeme, jsme armáda", přitom už druhý.  

Billboardová kampaň jako poděkování české armádě za pomoc během pandemie | foto: Armáda ČR

V pražském metru a podél silnic po celé České republice se billboardy na podporu podporující Armádu České republiky objevily už na sklonku loňského roku. Kampaň pod heslem „Pomáháme, bojujeme, jsme armáda“ sponzorovala společnost BigBoard jako poděkování vojákům za pomoc při zvládání koronavirové pandemie.

„Je to dobrá aktivita, vojáci si zaslouží poděkování a my samozřejmě děkujeme firmě,“ konstatoval šéf velitelství kybernetických sil a informačních operací Miroslav Feix.

Od firmy BigBoard jde přitom o druhý takový počin. Zhruba před půldruhým rokem podle Feixe sama oslovila armádu a nabídla takovou možnost. „Měli volné kapacity s tím, jestli je nechceme bezplatně využít. Nevídaný počin,“ vzpomněl.

Pro tehdejší náborovou kampaň armáda pak dodala prakticky jen fotografie. Kampaň podle Feixe měla jednoznačně pozitivní vliv na nábor. „Šlo o desítky lidí, kteří uvedli, že je oslovily právě billboardy,“ řekl Feix. Pak ale na jaře přišel covid a armáda utlumila nábor i výcvik. Konečný efekt by podle něj byl daleko vyšší.

„I tak jsme samozřejmě rádi. Sami bychom museli udělat výběrové řízení a všechno zaplatit,“ dodal. A podobně se firma ozvala loni na podzim s tím, že by ráda takovou formou armádě poděkovala právě za nasazení během pandemie covid-19.

„Kampaň chápeme jako naše poděkování armádě, ale především chceme ukázat, že armáda je jednou z mála složek státu, která profesionálně a na velmi vysoké úrovni zvládá každý úkol, který je jí svěřen,“ vysvětlil předseda představenstva skupiny BigBoard Richard Fuxa. Pro kampaň poskytla přes 200 venkovních ploch po celé České republice a v pražském metru.

„Máme poznatky, že u druhé kampaně to lidé vnímali velmi pozitivně. Jde o budování image značky české armády. V takovém rozsahu naprosté novum, protože to není jako vylepit pár plakátů,“ dodal Feix.

Iniciativu soukromé firmy ocenilo i nejvyšší velení armády. „Děkujeme za už druhou kampaň a podporu Armády České republiky. Ceníme si toho,“ komentoval náčelník Generálního štábu Aleš Opata. Skupina BigBoard komunikačně podporuje aktivity české dlouhodobě, podílela se na více komunikačních kampaních armády a před několika lety stála i u zrodu Asociace pro podporu aktivní zálohy. V minulosti pomáhala i vojákům, kteří utrpěli zranění v zahraničních misích s návratem k běžnému životu po propuštění z nemocnice.

inc natoaktual.cz
zpět na článek