natoaktual.cz

Armáda si pochvaluje náborovou kampaň

8. dubna 2008  9:55
Armáda si pochvaluje náborovou kampaň, kterou prostřednictvím novin, časopisů i internetu během března lákala zájemce o profesionální službu. První část kampaně se sloganem "flek pro tebe", který "stojí za to", skončila. Nyní chce ministerstvo obrany zveřejňovat inzeráty už na konkrétní pozice.  

První část kampaně, v níž chtěla armáda do svých řad nalákat zhruba 200 nových uchazečů o práci profesionálního vojáka, běžela celý březen v tištěných médiích i na řadě internetových serverů.

"I když cíl kampaně bude možné vyhodnotit až po uplynutí nejméně jednoho měsíce od jejího ukončení, lze už dnes říci, že první fáze byla úspěšná," konstatoval Roman Mucha z ředitelství personální podpory ministerstva obrany.

Kampaň upozorňovala na dva hlavní informační zdroje pro uchazeče o službu v ozbrojených silách, internetové stránky www.novakariera.cz a bezplatnou linku 800 154 445.

Podle Muchy během kampaně na bezplatnou linku volalo 60 zájemců denně, tedy dvaapůlkrát více než za běžného provozu. Webové stránky http://www.novakariera.cz/ pak denně vidělo přes 9 500 lidí, což je čtyřikrát více než jindy.

V současnosti armáda spustila druhou fázi kampaně, během níž chce v nabídkách práce zveřejňovat inzeráty na konkrétní pozice u jednotek. Celá kampaň armádu přišla na 1,3 milionu korun.

Uchazeči, kteří projdou výběrovým řízením, by měli do armády nastoupit k základnímu výcviku od 1. července. Výcvik trvá tři měsíce a na jeho konci si armáda vybere jen ty nejlepší. V dubnu k základnímu výcviku ve Vyškově nastoupilo 222 uchazečů, z toho 22 žen.

Během základního výcviku, takzvané zkušební doby, může každý nováček armádu opustit nebo jej naopak armáda může kdykoliv propustit bez udání důvodů. - více o výcviku zde

inc natoaktual.cz
zpět na článek