natoaktual.cz

SPECIÁL: Víme, co máme

Pilotní série projektu na podporu
domácího obranného průmyslu

  • natoaktual.cz
  • Zpravodajství
  • Informační centrum o NATO
  • nato.idnes.cz

  • Co psala světová média o Severoatlantické alianci

    Služby typu Netflix negativně ovlivňují nábor vojáků, stěžuje si Pentagon

    15. října 2020  23:14
    Služby jako Netflix, Tik Tok či Twitter podrývají tendenci vstupu mladých lidí do armády, uvádí americké ministerstvo obrany.  
    Ilustrační snímek. Američtí vojáci. | foto: Lubomír Světničkanatoaktual.cz

    Placené streamovací služby typu Netflix nebo Amazon nevysílají reklamy, takže ani náborové reklamy americké armády.

    Většina Američanů pravděpodobně preferuje, že se na těchto kanálech nevyskytují reklamy, ale Pentagon nadšen není a podle něj upadá povědomí o velkém množství výhod, které služba v armádě přináší.

    Konzumace médií na platformách typu Twitter a TikTok navíc vedou ke ztrátě schopnosti delšího soustředění, na reklamu se na nich uživatel dívá sotva tři vteřiny a to je podle představitelů armády málo.

    Zdroj: Army Times (USA)

    šar; natoaktual.cz

    Barista i záchranář u kanónu

    Říjen 2019

    Poprvé v historii nechala armáda záložáky pálit z kanónů ostrými

    Dny NATO v Ostravě

    Září 2019

    Dny NATO navštívilo 220 tisíc lidí, ukázaly i nové vrtulníky pro armádu.

    Továrna na instruktory

    Červenec 2019

    Britský poradní tým s pomocí Čechů vyškolil už přes 9 500 vojenských instruktorů.

    Mraky prachu, vedro a léčky

    Červen 2019

    Jak vypadá příprava českých vojáků na misi v africkém Mali.

    Partneři portálu