Co psala světová média o Severoatlantické alianci

Služby typu Netflix negativně ovlivňují nábor vojáků, stěžuje si Pentagon

15. října 2020  23:14
Služby jako Netflix, Tik Tok či Twitter podrývají tendenci vstupu mladých lidí do armády, uvádí americké ministerstvo obrany.  

Ilustrační snímek. Američtí vojáci. | foto: Lubomír Světničkanatoaktual.cz

Placené streamovací služby typu Netflix nebo Amazon nevysílají reklamy, takže ani náborové reklamy americké armády.

Většina Američanů pravděpodobně preferuje, že se na těchto kanálech nevyskytují reklamy, ale Pentagon nadšen není a podle něj upadá povědomí o velkém množství výhod, které služba v armádě přináší.

Konzumace médií na platformách typu Twitter a TikTok navíc vedou ke ztrátě schopnosti delšího soustředění, na reklamu se na nich uživatel dívá sotva tři vteřiny a to je podle představitelů armády málo.

Zdroj: Army Times (USA)

šar; natoaktual.cz

Barista i záchranář u kanónu

Říjen 2019

Poprvé v historii nechala armáda záložáky pálit z kanónů ostrými

Dny NATO v Ostravě

Září 2019

Dny NATO navštívilo 220 tisíc lidí, ukázaly i nové vrtulníky pro armádu.

Továrna na instruktory

Červenec 2019

Britský poradní tým s pomocí Čechů vyškolil už přes 9 500 vojenských instruktorů.

Mraky prachu, vedro a léčky

Červen 2019

Jak vypadá příprava českých vojáků na misi v africkém Mali.

Partneři portálu

NATO PDD iDnes.cz Newton Media