natoaktual.cz

Víte, kolik kabelů je potřeba do jediného bojového vozidla?

27. října 2020  17:59
Na to odpoví další video z unikátního seriálu Víme, co máme na podporu domácího obranného průmyslu. Představuje firmu Ray Service, která se za 25 let své existence vyprofilovala ve světovou špičku na kabelové svazky a elektromechanické celky. Své výrobky dodává nejen pro českou armádu, ale například i do letounů Boeing či Airbus.  

Další díl seriálu #VímeCoMáme věnovaný společnosti Ray Service | foto: Ministerstvo obrany

Ryze česká rodinná společnost ze Starého Města u Uherského Hradiště poskytuje komplexní řešení v oblasti výroby kabelových svazků, elektromechanických celků, elektronických zařízení a dodávek kabelových komponent pro široké spektrum zákazníků.

Vyrábí kabely a senzory špičkové úrovně a ve světě má úspěch. Jejich produkty jsou zásadní součástí například letounů Airbus a Boeing nebo nejrychlejšího sériově vyráběného automobilu světa Aston Martin Valkyrie.

Na českém trhu se nyní významně podílí na programech vývoje a modernizace vojenské techniky české armády.

„Svým způsobem jde o přelom v rámci komunikace Ministerstva obrany a jeho podpory obranného průmyslu,“ řekl k seriálu Víme, co máme Pavel Trubačík, ředitel obchodního rozvoje a marketingu Ray Service.

Co si myslíte o kampani Víme, co máme?
Svým způsobem jde o přelom v rámci komunikace Ministerstva obrany a jeho podpory obranného průmyslu. Proto jsme rádi, že jsme mohli v květnu stát u samého začátku projektu. Ray Service byl první firmou kde se seriál Víme, co máme natáčel a jsme rádi, že nás tým náměstka ministra obrany Tomáše Kopečného zařadil do plánu natáčení.

Další díly seriálu #VimeCoMame

Má podle vás smysl takto oslovovat i širší odbornou veřejnost?
Dokonce si myslím, že je to jedna z nejlepších forem, která se v poslední době objevila, a to napříč různými odvětvími. Obranný průmysl je svou podstatou silně spjatý s ministerstvem obrany a myslím si, že právě kvůli tomuto spojení může seriál zaujmout nejen českou odbornou veřejnost, ale i obecně vzbudit zájem o obranný průmysl jako celek.

Co od této kampaně očekáváte?
Tak, jak je seriál moderně zpracován a prezentován, může mít velký přesah do zahraničí. Podle mých informací je navíc připravováno několik verzí titulků v nejdůležitějších světových jazycích. Tato skutečnost ve spojení s osobou průvodce – náměstka Kopečného – pomůže v současném nelehkém obchodním prostředí prezentovat naši firmu na nejrůznějších zahraničních seminářích, konferencích a obchodních akcích, včetně těch, které se dnes přesunuly do online prostředí.

woa natoaktual.cz
zpět na článek