natoaktual.cz

Služby typu Netflix negativně ovlivňují nábor vojáků, stěžuje si Pentagon

15. října 2020  23:14
Služby jako Netflix, Tik Tok či Twitter podrývají tendenci vstupu mladých lidí do armády, uvádí americké ministerstvo obrany.  

Ilustrační snímek. Američtí vojáci. | foto: Lubomír Světničkanatoaktual.cz

Placené streamovací služby typu Netflix nebo Amazon nevysílají reklamy, takže ani náborové reklamy americké armády.

Většina Američanů pravděpodobně preferuje, že se na těchto kanálech nevyskytují reklamy, ale Pentagon nadšen není a podle něj upadá povědomí o velkém množství výhod, které služba v armádě přináší.

Konzumace médií na platformách typu Twitter a TikTok navíc vedou ke ztrátě schopnosti delšího soustředění, na reklamu se na nich uživatel dívá sotva tři vteřiny a to je podle představitelů armády málo.

Zdroj: Army Times (USA)

šar; natoaktual.cz
zpět na článek