Communicating strategically: public relations, organisational legitimacy and NATO's bid for Kosovo
Autorka popisuje vztahy s veřejností jako důležitý prvek v zachování důvěryhodnosti organizace a na příkladu NATO popisuje možnosti v public relations. Kniha je určena především pro studenty mediálních věd a politologie. -- Jazyk dokumentu: anglicky –- Signatura: H 447
Communicating strategically: public relations, organisational legitimacy and NATO's bid for Kosovo / Michele Schoenberger-Orgad –- Saarbrücken: VDM Verlag, 2008 -- v, 191 s.
Communicating strategically: public relations, organisational legitimacy and NATO's bid for Kosovo / Michele Schoenberger-Orgad –- Saarbrücken: VDM Verlag, 2008 -- v, 191 s.
Barista i záchranář u kanónu
Dny NATO v Ostravě
Září 2019
Dny NATO navštívilo 220 tisíc lidí, ukázaly i nové vrtulníky pro armádu.
Továrna na instruktory
Červenec 2019
Britský poradní tým s pomocí Čechů vyškolil už přes 9 500 vojenských instruktorů.